Automatizacija uredskog poslovanja

U 1980-ima, osobito od pojave i početaka komercijalne uporabe PC-a (1981. IBM), uporaba informacijske tehnologije za poslovne, a i osobne potrebe doživljava procvat. Razvija se disciplina automatizacija ureda koja ima nekoliko ciljeva: racionalizirati i optimizirati tijek informacija između poslovnih sustava (poduzeća) i unutar njih, potaknuti kreativnost zaposlenih, te integrirati poslovne komunikacije s obradom podataka, teksta i grafike.Automatizacijom ureda obuhvaćaju se poslovi od internog izvješćivanja do različitih oblika korespondencije uz izradu i obradu širokoga spektra brojčanih i nebrojčanih informacija. Automatizacija uredskog poslovanja odgovara na pitanja kako ubrzati prodaju roba ili usluga, kako smanjiti troškove poslovanja i povećati dobit te kako održati konkurentsku sposobnost na domaćemu i stranom tržištu.
Koncept automatiziranog ureda realizira se uporabom informacijske tehnologije, osobito uporabom osobnog računala. Autor Srića u knjizi ''Inventivni menadžer'' navodi da informacijske tehnologije za automatizaciju ureda možemo podijeliti na komunikacijsku tehnologiju, tehnologiju znanstvenog menadžmenta, tehnologiju obrade teksta, tehnologiju obrade poslovnih informacija, tehnologiju organizacije osobnog rada i na tehnologiju upravljanja projektima.

0 komentari:

Objavi komentar